Through case studies, we look at and study the projects BRUDER has been working on in a little more in-depth. We hope that the various stories from the case study, including design insights, processes, and methodologies, will inspire many people.



Overview
As a product lineup of various concepts was introduced for each season, one clear brand reference point had to be established, and to this end, not only the design but also the overall design of the brand wasestablished. In this process, with the aim of establishing a clear identity, direction, and vision of the brand, BRUDER can be used in various channels such as package and PR media along with a branding strategy that harmonizes the brand mission, concept, and tagline with Paul Vice Has developed a visual identity.

시즌 별로 다양한 컨셉의 프로덕트 라인업을 선보이는 만큼 하나의 명료한 브랜드 기준점을 세워야만 하였고 이를 위해서 디자인은 물론 브랜드 전반의 설계를 구축하였습니다. 이와 같은 과정에서 브랜드의 뚜렷한 정체성과 방향성, 그리고 비저닝을 확립시키는 것을 목적으로 BRUDER는 Paul Vice와 함께 브랜드 미션과 컨셉, 태그라인을 어우르는 브랜딩 전략과 더불어 팩키지와 PR 미디어등 다양한 채널에서 활용될 수 있는 비주얼 아이덴티티를 개발하였습니다.

シーズンごとに様々なコンセプトのプロダクトラインナップを披露限り、1つの明瞭なブランド基準点を立てなければなら万しそのためにデザインはもちろんブランド全般の設計を構築しました。このような過程で、ブランドの明確なアイデンティティと方向性、そしてプロビジョニングを確立させることを目的とBRUDERはPaul Viceとともにブランドミッションとコンセプト、タグラインをなすブランド戦略に加え、パッケージとPRメディアなどさまざまなチャンネルで活用されることができビジュアルアイデンティティを開発しました。


Brand identity framework for the largest arts organization in Nebraska and one of the premier arts centers of the Midwest. Brand identity framework for the largest arts organization in Nebraska and one of the premier arts centers of the Midwest.


Client
Literature Translation
Institute of Korea

Partner
Michael Bierut

Project team
Gyuhyuk Jung
Yuri Yoo
Heeseok Han


As a product lineup of various concepts was introduced for each season, one clear brand reference point had to be established, and to this end, not only the design but also the overall design of the brand wasestablished. In this process, with the aim of establishing a clear identity, direction, and vision of the brand, BRUDER can be used in various channels such as package and PR media along with a branding strategy that harmonizes the brand mission, concept, and tagline with Paul Vice Has developed a visual identity.

시즌 별로 다양한 컨셉의 프로덕트 라인업을 선보이는 만큼 하나의 명료한 브랜드 기준점을 세워야만 하였고 이를 위해서 디자인은 물론 브랜드 전반의 설계를 구축하였습니다. 이와 같은 과정에서 브랜드의 뚜렷한 정체성과 방향성, 그리고 비저닝을 확립시키는 것을 목적으로 BRUDER는 Paul Vice와 함께 브랜드 미션과 컨셉, 태그라인을 어우르는 브랜딩 전략과 더불어 팩키지와 PR 미디어등 다양한 채널에서 활용될 수 있는 비주얼 아이덴티티를 개발하였습니다.

シーズンごとに様々なコンセプトのプロダクトラインナップを披露限り、1つの明瞭なブランド基準点を立てなければなら万しそのためにデザインはもちろんブランド全般の設計を構築しました。このような過程で、ブランドの明確なアイデンティティと方向性、そしてプロビジョニングを確立させることを目的とBRUDERはPaul Viceとともにブランドミッションとコンセプト、タグラインをなすブランド戦略に加え、パッケージとPRメディアなどさまざまなチャンネルで活用されることができビジュアルアイデンティティを開発しました。



As a product lineup of various concepts was introduced for each season, one clear brand reference point had to be established, and to this end, not only the design but also the overall design of the brand wasestablished. In this process, with the aim of establishing a clear identity, direction, and vision of the brand, BRUDER can be used in various channels such as package and PR media along with a branding strategy that harmonizes the brand mission, concept, and tagline with Paul Vice Has developed a visual identity.

시즌 별로 다양한 컨셉의 프로덕트 라인업을 선보이는 만큼 하나의 명료한 브랜드 기준점을 세워야만 하였고 이를 위해서 디자인은 물론 브랜드 전반의 설계를 구축하였습니다. 이와 같은 과정에서 브랜드의 뚜렷한 정체성과 방향성, 그리고 비저닝을 확립시키는 것을 목적으로 BRUDER는 Paul Vice와 함께 브랜드 미션과 컨셉, 태그라인을 어우르는 브랜딩 전략과 더불어 팩키지와 PR 미디어등 다양한 채널에서 활용될 수 있는 비주얼 아이덴티티를 개발하였습니다.

シーズンごとに様々なコンセプトのプロダクトラインナップを披露限り、1つの明瞭なブランド基準点を立てなければなら万しそのためにデザインはもちろんブランド全般の設計を構築しました。このような過程で、ブランドの明確なアイデンティティと方向性、そしてプロビジョニングを確立させることを目的とBRUDERはPaul Viceとともにブランドミッションとコンセプト、タグラインをなすブランド戦略に加え、パッケージとPRメディアなどさまざまなチャンネルで活用されることができビジュアルアイデンティティを開発しました。