HYUNDAI MORTORS PYL THE FACTORY


Services
Visual identity, Exhibition design,
Print, Strategy, Motion

Paul Vice is the jewelry & watch brand of THE HABERDASHERS, a Seoul-based fashion brand that values modernity and unique style for modern women. Paul Vice enters the global market by presenting leading designs from a diverse product lineup through special concepts and inspirations each season.

현대자동차의 PYL은 Premium Youth Lab의 이니셜로 젊은 층을 위한 자동차와 라이프스타일을 제안하는 브랜드입니다. 벨로스터, i30 등 2-30대 고객을 타깃으로 스포티한 라인업을 필두로 함께 런칭하며 젊은 세대들에게 자동차와 라이프스타일을 기반으로 하는 여러가지 프로모션과 마케팅을 적극적으로 전개하고 있습니다.

Paul ViceはTHE HABERDASHERSのジュエリー・時計ブランドとして、現代の女性のためのモダニティと独自のスタイルを重視するソウルベースのファッションブランドです。 Paul Viceは、毎シーズン、特別なコンセプトとインスピレーションを介して様々なプロダクトラインナップの先頭的なデザインを披露し、グローバルマーケットに進入しています。

As a product lineup of various concepts was introduced for each season, one clear brand reference point had to be established, and to this end, not only the design but also the overall design of the brand wasestablished. In this process, with the aim of establishing a clear identity, direction, and vision of the brand, BRUDER can be used in various channels such as package and PR media along with a branding strategy that harmonizes the brand mission, concept, and tagline with Paul Vice Has developed a visual identity.

기존의 브랜드필름이나 CM, 그리고 PYL콘서트를 시작으로 PYL에 대한 브랜드 경험을 보다 적극적으로 어필하기 위해 기획된 PYL 더팩토리는 PYL이 추구하는 브랜드 비전이나 메 세지, 그리고 이미지 등을 보다 가까운 거리에서 고객층과 커뮤니케이션하기 위해 준비된 팝업 전시입니다. BRUDER는 PYL이 지향하는 크리에이티브 정신과 라이프스타일을 미 디어 아트나 사운드 아트 등 다양한 예술 장르로 재해석하여 선보이는 브랜드 경험공간으로써 PYL 더팩토리가 자리매김할 수 있도록 전체적인 아트디렉팅을 비롯한 디자인을 전개하였습니다. 

シーズンごとに様々なコンセプトのプロダクトラインナップを披露限り、1つの明瞭なブランド基準点を立てなければなら万しそのためにデザインはもちろんブランド全般の設計を構築しました。このような過程で、ブランドの明確なアイデンティティと方向性、そしてプロビジョニングを確立させることを目的とBRUDERはPaul Viceとともにブランドミッションとコンセプト、タグラインをなすブランド戦略に加え、パッケージとPRメディアなど、さまざまなチャンネルで活用されることができビジュアルアイデンティティを開発しました。


Brand identity framework for the largest arts organization in Nebraska and one of the premier arts centers of the Midwest.

Client
Hyundai Motors Group


Partner
Michael Bierut

Project team
Gyuhyuk Jung
Yuri Yoo
Heeseok Han

As a product lineup of various concepts was introduced for each season, one clear brand reference point had to be established, and to this end, not only the design but also the overall design of the brand wasestablished. In this process, with the aim of establishing a clear identity, direction, and vision of the brand, BRUDER can be used in various channels such as package and PR media along with a branding strategy that harmonizes the brand mission, concept, and tagline with Paul Vice Has developed a visual identity.

PYL이 가지고 있었던 기존의 브랜드 아이덴티티의 그래픽이 가지고 있는 선형의 구조를 재해석하여 여러가지 그래픽 및 어플리케이션으로 확장 및 전개하였으며 이는 전시가 이루어지는 공간과 더불어 포스터나 영상 컨텐츠, 그리고 SNS 채널의 이미지 등으로 폭넓게 활용되었습니다. 

シーズンごとに様々なコンセプトのプロダクトラインナップを披露限り、1つの明瞭なブランド基準点を立てなければなら万しそのためにデザインはもちろんブランド全般の設計を構築しました。このような過程で、ブランドの明確なアイデンティティと方向性、そしてプロビジョニングを確立させることを目的とBRUDERはPaul Viceとともにブランドミッションとコンセプト、タグラインをなすブランド戦略に加え、パッケージとPRメディアなど、さまざまなチャンネルで活用されることができビジュアルアイデンティティを開発しました。



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