PAUL VICE

Services
Brand Identity, Brand Strategy, Typeface, Slogan, Visual Structure, Design Guidelines

Paul Vice is the jewelry & watch brand of THE HABERDASHERS, a Seoul-based fashion brand that values modernity and unique style for modern women. Paul Vice enters the global market by presenting leading designs from a diverse product lineup through special concepts and inspirations each season.

Paul Vice는 THE HABERDASHERS의 주얼리&시계브랜드로 현대 여성을 위한 모더니티와 고유의 스타일을중시하는 서울 기반의 패션 브랜드입니다. Paul Vice는 매시즌 특별한 컨셉과 영감을 통해 다양한 프로덕트 라인업의 선두적인 디자인을 선보이며 글로벌 마켓으로 진입하고 있습니다.

Paul ViceはTHE HABERDASHERSのジュエリー・時計ブランドとして、現代の女性のためのモダニティと独自のスタイルを重視するソウルベースのファッションブランドです。 Paul Viceは、毎シーズン、特別なコンセプトとインスピレーションを介して様々なプロダクトラインナップの先頭的なデザインを披露し、グローバルマーケットに進入しています。

As a product lineup of various concepts was introduced for each season, one clear brand reference point had to be established, and to this end, not only the design but also the overall design of the brand wasestablished. In this process, with the aim of establishing a clear identity, direction, and vision of the brand, BRUDER can be used in various channels such as package and PR media along with a branding strategy that harmonizes the brand mission, concept, and tagline with Paul Vice Has developed a visual identity.

시즌 별로 다양한 컨셉의 프로덕트 라인업을 선보이는 만큼 하나의 명료한 브랜드 기준점을 세워야만 하였고 이를 위해서 디자인은 물론 브랜드 전반의 설계를 구축하였습니다. 이와 같은 과정에서 브랜드의 뚜렷한 정체성과 방향성, 그리고 비저닝을 확립시키는 것을 목적으로 BRUDER는 Paul Vice와 함께 브랜드 미션과 컨셉, 태그라인을 어우르는 브랜딩 전략과 더불어 팩키지와 PR 미디어등 다양한 채널에서 활용될 수 있는 비주얼 아이덴티티를 개발하였습니다.

シーズンごとに様々なコンセプトのプロダクトラインナップを披露限り、1つの明瞭なブランド基準点を立てなければなら万しそのためにデザインはもちろんブランド全般の設計を構築しました。このような過程で、ブランドの明確なアイデンティティと方向性、そしてプロビジョニングを確立させることを目的とBRUDERはPaul Viceとともにブランドミッションとコンセプト、タグラインをなすブランド戦略に加え、パッケージとPRメディアなど、さまざまなチャンネルで活用されることができビジュアルアイデンティティを開発しました。

New positioning design through redefinition of a fashion retail brand's past, present, and future strategies to identity design

Client
Paul Vice

Project team
Gyuhyuk Jung
Yuri Yoo
Heeseok Han

As a product lineup of various concepts was introduced for each season, one clear brand reference point had to be established, and to this end, not only the design but also the overall design of the brand wasestablished. In this process, with the aim of establishing a clear identity, direction, and vision of the brand, BRUDER can be used in various channels such as package and PR media along with a branding strategy that harmonizes the brand mission, concept, and tagline with Paul Vice Has developed a visual identity.

시즌 별로 다양한 컨셉의 프로덕트 라인업을 선보이는 만큼 하나의 명료한 브랜드 기준점을 세워야만 하였고 이를 위해서 디자인은 물론 브랜드 전반의 설계를 구축하였습니다. 이와 같은 과정에서 브랜드의 뚜렷한 정체성과 방향성, 그리고 비저닝을 확립시키는 것을 목적으로 BRUDER는 Paul Vice와 함께 브랜드 미션과 컨셉, 태그라인을 어우르는 브랜딩 전략과 더불어 팩키지와 PR 미디어등 다양한 채널에서 활용될 수 있는 비주얼 아이덴티티를 개발하였습니다.

シーズンごとに様々なコンセプトのプロダクトラインナップを披露限り、1つの明瞭なブランド基準点を立てなければなら万しそのためにデザインはもちろんブランド全般の設計を構築しました。このような過程で、ブランドの明確なアイデンティティと方向性、そしてプロビジョニングを確立させることを目的とBRUDERはPaul Viceとともにブランドミッションとコンセプト、タグラインをなすブランド戦略に加え、パッケージとPRメディアなど、さまざまなチャンネルで活用されることができビジュアルアイデンティティを開発しました。


Share: FacebookEmail


VIEW ALL PROJECTS...